[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Apr 16 16:18:16 UTC 2005

На 16 апр 2005 (сабота), Arangel Angov напиша:

> напраи со адреси, кај што можат да најдат на интернет, кај да бараат
> помош, кај да бараат вести и сл.

Ќе ги натераме да се зачленат тука и тука да прашуваат. :)

> За убунту и федора може да се напраат и две репозиторија со екстра
> пакети (non-free и слично). И убунту и федора не вршат работа без бмп
> плеер, мплеер и такви некои други програми што не ми текнуваат сега.

За ова ќе си има одговорни гуруа(Уфо, Златко, Зоки и Дамјан) и тие ќе
ги средат овие работи пошто они знаат како. :)

> Не би било лошо ни приказната да се испечати, оној памфлетот што го
> делевме на саем, ама.... каде бе каде, нема време. Тапа.

Нема пари за тоа. А за време има време, минатиот пат сајтот искочи во
вторникот пред викендот а постерите ги лепевме во четвртокот. :)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!