[Ossm-members] Проблеми со приказот на мониторот

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Mon Apr 18 21:07:38 UTC 2005

Здраво на сите, откако го зедов лаптопот досега искусив само проблеми
кои не можам на никој начин да ги решам. За овој проблем што ќе го
опишам ми се има случено на две дистрибуции и тоа на MandrakeLinux 10.1
и сега на Kubuntu 5.04. Проблемот е следен и многу едноставен:
ТОЧКИ НА ЕКРАНОТ
Значи добивам точки на екранот, за мене од непознати причини. Пример за
ова можете да видете на оваа врска <a
href="http://zoki.softver.org.mk/razno/snapshot1.png">овде</a>. Прво
мислев дека проблемот е до драјверите но на MandrakeLinux имаше
инсталирано драјвери за ATI и glxgears вадеше доста добри резултати.
Сега истото ми се случува и на Kubuntu, истиот случај со точките. На
Mandrake имаше инсталирано fglrx драјвери кои се официјални од ATI а
сега на Kubuntu има инсталирано MesaGL кои се како замена за ATI
драјверите (барем така имам некаде прочитано).
Ова ми  е малку чудно и не знам како да го решам. Ако има некој кој се
сретнал со ваков проблем нека каже дали има некое си чаре.
Инаку имам графичка карта Ati 9700 Mobility 64 Ram, и Kubuntu работи на
xorg 6.8.2 а претходно мислев дека е до xorg на Mandrake па исто му
направив upgrade на xorg на 6.8.2. значи до сега ова го имам пробано на
xorg 6.7 и 6.8.2 на две дистрибуции и секаде ист проблем.
Помош :)

Поздрав Зоки.