[Ossm-members] Проблеми со приказот на мониторот

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Apr 18 21:21:49 UTC 2005

> ТОЧКИ НА ЕКРАНОТ

мислиш на тие линиите?

> Прво мислев дека проблемот е до драјверите но на MandrakeLinux имаше
> инсталирано драјвери за ATI и glxgears вадеше доста добри резултати.
> Сега истото ми се случува и на Kubuntu, истиот случај со точките. На
> Mandrake имаше инсталирано fglrx драјвери кои се официјални од ATI а
> сега на Kubuntu има инсталирано MesaGL кои се како замена за ATI
> драјверите (барем така имам некаде прочитано).

на која резолуција ти работи X-от? да не не работиш на native резолуцијата на
LCD-то? на колку бои ти е подесен X-от? тие линиите(точки) цело време ти
стојат или се појавуваат после некоја активност? мрдаат или цело време се на
истото место? како изгледаат со друга позадина?

--
дамјан

           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!