[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Apr 18 21:30:47 UTC 2005

> За ова ќе си има одговорни гуруа(Уфо, Златко, Зоки и Дамјан) и тие ќе
> ги средат овие работи пошто они знаат како. :)

не знам со кој памет ви текна дека е паметно истиот викенд да се прави
install-fest-от?!? јас нема да бидам тука.

Само ќе ви оставам аманет/два, инсталирајте ubuntu/kubuntu избегнувајте
fedora/mandrake/suse. Ubuntu е добра, user-friendly дистрибуција, со добра
инфраструктура и community, а не е бета/тест верзија на скапата верзија на
OS-от.

ако стигнам деновиве може да добиете и slax-5.0.1 + mk
(Божо каков статус има преводот на KDE-3.4 ?)
Уфо, што точно сакаше да биде преведно во slax-от? (boot loader-от не може да
биде на кирилица)

--
дамјан

"Our national drug is alcohol. We tend to regard the use any other drug with
special horror."
 -- William S. Burroughs