[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Thu Apr 21 01:01:53 UTC 2005

Igor Stamatovski wrote:

>Само ќе ви оставам аманет/два, инсталирајте ubuntu/kubuntu избегнувајте fedora/mandrake/suse. Ubuntu е добра, user-friendly дистрибуција, со добра инфраструктура и community, а не е бета/тест верзија на скапата верзија на OS-от.

Не се согласувам со тебе. ubuntu/kubuntu се многу добри но сепак за да
ја средиш како што треба дистрибуцијата мора да имаш интернет врска, што
на пример јас тоа го нема и нема да можам да работам како што треба.
SuSE секако ќе се избегнува но за Мандрива која е нај кориснички
ориентирана дистриуција со доста олеснати алатки за конфигурација на
ситемот и плус тоа преведени на македонски тешко дека ќе ја избегнувам
дури и ќе ја препорачувам највеќе што е можно :) и Мандрива е за 345
степени по user-friendly од убунту/кубунту.

>Јас имама Ubuntu CD-a едно кутивче може да ги разделите на тие на кои што ќе им се инсталира, да си добијат и CD-а, само треба да им се залепи налеплица ОССМ.
>
>Освен ако не се решите да се инсталира новата верзија.

Ќе инсталираме тоа што ќе посакаат корисниците а ние што ќе им кажеме.
Ние ќе им препорачаме и останува тие да си одберат што сакаат.

Поздрав Зоки.