[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Apr 21 01:38:51 UTC 2005

> ubuntu/kubuntu се многу добри но сепак за да ја средиш како што треба
> дистрибуцијата мора да имаш интернет врска, што на пример јас тоа го нема и
> нема да можам да работам како што треба.
[*]
> SuSE секако ќе се избегнува но за Мандрива која е нај кориснички
> ориентирана дистриуција со доста олеснати алатки за конфигурација на
> ситемот и плус тоа преведени на македонски тешко дека ќе ја избегнувам
> дури и ќе ја препорачувам највеќе што е можно :) и Мандрива е за 345
> степени по user-friendly од убунту/кубунту.

дали можеш да гарантираш дека mandriva ќе постои во следните 5 години?
ја рака давам дека ubuntu ќе постои толку... ако ништо повеќе тука е огромното
debian community.

второ е што Mandriva имаат судир на интереси... community верзијата секогаш ќе
им биде во втор план во однос на скапата верзија... иако можеби сега-за-сега
разликата не е толку голема (како кај Fedora/RHA$ - пошто Mandriva мораат
многу поише да се борат за mind-share).

трето е што моето искуство со Mandrake не е најсјајно и неам, ама-ич, намера
да support-ирам Мандрива корисници.

четврто, ако си спремен сам да даваш support за Мандрива корисниците, бујрум
препорачувај Мандрива и давај им го твојот mail на „препорачанатите“

пето, иако ubuntu не ми е дистрибуција број 1 (се знае која е <wink>), се
спремам да го проучам за да можам да го support-ирам ... btw веќе имам некое
искуство со debian-like дистрибуции од некои embeded linux-и со кои сум се
среќавал - и мислам дека debian-ите се многу по-нормално организирани
отколку RedHat-off-shot-ите.

> Ќе инсталираме тоа што ќе посакаат корисниците а ние што ќе им кажеме.

повеќето не знаат што сакаат.

> Ние ќе им препорачаме и останува тие да си одберат што сакаат.

btw нема шанси да се инсталира неслободна дистрибуција некоја.

[*] тоа е затоа што е на 1CD за разлика од другите дистрибуции... тоа е плус
пошто дистрибуцијата е насочена кон стабилно јадро.
btw што точно ти фали тебе? некои синици може да се соберат на 2CD па кој сака
ете му.

--
дамјан

                       There's no place like ~