[Ossm-members] adresar i skener

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Fri Apr 22 10:44:12 UTC 2005

Сакам да ве замолам за две информации:

1. Дали ќе може да ми предложите кој адресар да се користи под Linux.
Засега се користи Mandrake 10.0, но базата на адресарот треба да
„гарантира“ лесно мигрирање на нови верзии и/или дистрибуции.

Значи во предлогот ако може кажете како на пример од еден компјутер
(преку CD, USB memory, или сл.) базата да се пренесе на друг компјутер.

2. Ми треба скенер, за којшто знаете дека неговите перформанси можат
целосно да се искористат со Linux. Се разбира скенерот да биде актуелен,
значи да може да се набави во државичкава. Притоа уште да биде од
најефтина класа. ;)

Поздрав,
Деан.