[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Apr 22 12:37:22 UTC 2005

Зоран Димовски напиша:

> Mоето искуство со Кубунту беше УЖАС па не реков дека не е добар, што
> да речам што КУнунту ми пагаше на секоја минута и не можеше да ми ја
> конфигурира мрежната преку kcontrol. И после некои време kcontrol
> воопште и да не ми го отвара. Со вакви проблеми на пример, до сега не
> сум се сретнал во Мандрива.

Можеби Кубунту сепак не е средено како Убунту (прв рилис, не?). Затоа и
ќе препорачуваме Убунту. Убунту нема ниеден сличен или било каков друг
проблем.  И доста со дистро-војните! Ако сака некој мандрива, ќе му
стаиме мандрива! Ако не ќе ставаме Убунту и тачка. Зоран ако сакаш
инсталирај го Убунту и ќе се увериш дека нема никаков проблем. Додатните
пакети ќе ги донесеме или јас или Златко и проблемот е решен.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk