[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Fri Apr 22 16:50:56 UTC 2005

Arangel Angov wrote:

> Зоран Димовски напиша:

> Можеби Кубунту сепак не е средено како Убунту (прв рилис, не?). Затоа
> и ќе препорачуваме Убунту. Убунту нема ниеден сличен или било каков
> друг проблем.  И доста со дистро-војните! Ако сака некој мандрива, ќе
> му стаиме мандрива! Ако не ќе ставаме Убунту и тачка. Зоран ако сакаш
> инсталирај го Убунту и ќе се увериш дека нема никаков проблем.
> Додатните пакети ќе ги донесеме или јас или Златко и проблемот е решен.

Во ред, мене не ме разбира никој изгледа. Јас не велам да не се
инсталира Убунту или Кубунту или било која дистрибуција што ќе ја имаме,
едноставно велам дека потребна е дистрибуција која е ориентирана на
ОБИЧНИТЕ КОРИСНИЦИ. Друга работа што не се слагам е тоа што Убунту е
Гном ориентиран а можеби на секој корисник не му се свиѓа Гном туку КДЕ.
Got my point??? Повеќе дистрибуции за различни вкусови, и Убунту нема
избор за друга графичка околина како КДЕ, исто важи и за КУбунту што
нема Гном што значи корисникот нема слобода да види што му се повеќе
свиѓа и да експериментра со графичката околина за да одлучи која е
подобра за него. Сега ќе има Убунту и Кубунту ама сепак не е тоа тоа.

Поздрав Зоки.