[Ossm-members] Движење на подобро

Ѓоре Захарчев aristotel at mt.net.mk
Fri Apr 22 17:00:25 UTC 2005

Денес го посетив саемот на компјутери и навистина се изненадив. Многу од
компјутерските фирми продаваат конфигурации со инсталиран Linux. Најпрвен
Linux забележав на штандот на МОЛ а потоа и на други компјутерски фирми.
Забележав SuSe, Knoppix, Ubuntu и сл. Еден љубезен господин ми се понуди да
ми преснима Linux дистрибуција само јас да му донесам ЦД, а на друг штанд
продаваа Linux дистрибуција за 30 евра, мислам дека ми продаваше SuSe.
Случајно прашав на еден штанд и ми рекоа дека не инсталираат Windows на
новите конфигурации доколку не сакате да го лиценцирате а за тоа ви нудат
инсталирање на бесплатен оперативен систем Linux.
Бај да веј мислам дека има иднина за Linux.
И уште нешто забележав деца (неколку 12-15 годишни девојчиња) кои знаеа што
е тоа Linux и на еден компјутер се обидуваа да го испробаат, Еее колку
напредува денешната младина. Уште забележав како некои деца носат ЦД а
Убунту, Некој убаво се сетил да подели на саемот за компјутери Алал да му е.

ПС ви посакувам успех со Инстал фестот и што повеќе посетители.

Поздрав,

Ѓоре.