[Ossm-members] Re: najverpojatno prva (pogolema "ne-kompjuterska")firma vo Bitola kojasto e 100% na gnu/linux

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Apr 22 18:01:12 UTC 2005

Jovan Kostovski wrote:

>праиме муабет да се направи сајт стриктно за таа намена.
>Да има некои чекор по чекор туториали (кажете превод на ова :)
>како се прави одредена работа , т.е. да се направи веб сајт
>на кој ќе има "of the shelf" решенија со употреба на слободен
>софтвер

Ама не ме сфати сериозно ти изгледа. Озбилно викам, линукс.нет.мк има
таков оддел, фалат текстови. Која е поентата да се прави сосема нов веб
сајт, да се регистрира нов домен или не знам што. Ако мислиш дека
друпалот не е океј за оваа работа и имаш смислено подобар концепт за
како да изгледа тоа, ете ти хостинг, ете ти сајт, испрограмирај нешто у
ПХП што ќе ја врши работата и тоа ќе го ставиме на линукс.нет.мк/какода
(пример). М?

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија