[Ossm-members] Fwd: Pomos za Linux

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Mon Apr 25 09:46:44 UTC 2005

Отвори ControlCenter (не Мандрива, туку KDE Control Center), оди на
Regional&Accessibility и одбери Keyboard Layout. на десниот прозор
треба да ги имаш двата јазици : en_US и mk. Доколку англиската
варијанта не е en_US , туку само en или слично, избриши ја и на левата
страна најди ја en_US варијантата и додај ја.
Потоа, селектирај ја mk тастатурата во десниот прозор и чекирај ја
Include Latin Layout кутијата. Рестартирај КДЕ (мислам дека ова не е
ни потребно, ама за секој случај) и вози.

> Isto imam i problem so zvukot. Kompjuterot ima zvuk
> (na primer frozen bubble) no nema zvuk koga pustam CD.
> Dali mi treba driver ili nesto posbno da konfiguriram,
> nezna.

Овде немам совет. Некој друг?

> Inaku od dobrata strana, mnogu mi se dopaga Madrivata,
> a uspeav i da go podesam ADSL-ot taka da sega surfam
> so Linux.

Ете видиш, ништо не е тешко :)

Прашањево ме инспирира малку. Уфо, ќе се надоврзам на нишката кај што
дискутиравме портал за Линукс решенија : успеав некако да ја лоцирам
„Линукс прашања" на линукс.нет.мк, може тоа да се направи малку да
„боде очи"? Се слагам со тебе, ова не мора да биде посебен портал -
сосема фино ќе функционира и ваму (сакам да кажам, не се нервирај -
губиш лепота :) :) ) Работата е да се направи концепцијата на тоа
нешто и да има редовни апдејти. Чомбе, што ќе кажеш?

--
Nikola Vanevski
Postpaid Billing Software Engineer