[Ossm-members] Fwd: Pomos za Linux

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Mon Apr 25 10:30:40 UTC 2005

Nikola Vanevski wrote:
> Прашањево ме инспирира малку. Уфо, ќе се надоврзам на нишката кај што
> дискутиравме портал за Линукс решенија : успеав некако да ја лоцирам
> „Линукс прашања" на линукс.нет.мк, може тоа да се направи малку да
> „боде очи"? Се слагам со тебе, ова не мора да биде посебен портал -
> сосема фино ќе функционира и ваму (сакам да кажам, не се нервирај -
> губиш лепота :) :) ) Работата е да се направи концепцијата на тоа
> нешто и да има редовни апдејти. Чомбе, што ќе кажеш?

Јас некако се чувствувам прозван по ова прашање, зашто случајно јас го
начнав ова прашање. Искрено не знаев дека има ваква локација. Инаку го
„удајв“ Александар Балаловски со редица прашања, па ај реков да
предложам некаде да се ставаат прашањата и решенијата, па да го поделам
моето скромно искуство од една страна, а да не ги гњавам другите од
друга страна. ;)

Значи и јас се сложувам дека нема потреба да има нешто ново ако нешто
слично постои, но како што кажавте, треба да се ажурира редовно.

Еве на пример едно од моите прашања до Александар беше: како може некоја
апликација да се стартува автоматски при стартување на компјутерот. Сега
знам (Александар ми кажа), а проблемот беше поврзан со firmware на
hp1005, за којшто (претпоставувам знаете) има проблеми со иницирањето и
мора еднаш „мануелно“ да се иницијализира.

Да не долажам: ветувам дека и јас ќе ја побарам локацијата на linux.net.mk.

Кога сме кај автоматското стартување, дали може да се направи, во случај
кога ќе се стави CD во компјутерот, автоматски да се стартува одредена
апликациа којашто се наоѓа на CD-to. Мислам како што е под Windows.

Поздрав,
Деан Јошевски.