[Ossm-members] Re: Fwd: Pomos za Linux

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Tue Apr 26 12:41:46 UTC 2005

On 4/26/05, Blaze Iliev <blazeiliev at yahoo.com> wrote:
> Najprvo da vi se zablagodaram za brziot odgovor.
> Uspeav da ja popravam tastaturata. No za zvukot,
> neznam sto da pravam, e-mail porakata e so cuden font,
> nekoi grcki bukvi i slicno.
> Dali ke moze da mi go prepratite uste ednas na drug
> font.

Овде уште веднаш ќе ти го цитирам Уфо : реплицирај  _под_ пораката.
Ако не ти е јасно зошто, Уфо ќе ти објасни подробно (Уфо, ова го
пишувам за да не се осеќаш како дежурен џандар на листава, а пак да не
ти го земам приматот) :) :)

Za "grckite" bukvi : Proveri dali ti e instaliran
xorg-x11-fonts-cyrillic. Toa gi nosi UTF-8 fontovite za kirilica. Dali
go citas gorniot tekst?

--
Nikola Vanevski
Postpaid Billing Software Engineer