[Ossm-members] Re: Fwd: Pomos za Linux

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Tue Apr 26 12:51:54 UTC 2005

On Tuesday 26 April 2005 14:21, Blaze Iliev wrote:
> Najprvo da vi se zablagodaram za brziot odgovor.
> Uspeav da ja popravam tastaturata. No za zvukot,
> neznam sto da pravam, e-mail porakata e so cuden font,
> nekoi grcki bukvi i slicno.
> Dali ke moze da mi go prepratite uste ednas na drug
> font.
Nema potreba od toa. Toa sto go gledas ne se grcki bukvi tuku KIRILICA :))
Samo sto e pisuvana vo kodiranje UTF-8 t.e. Unikod. Sto znaci deka treba da si
go namestis klientot za e-posta da moze da gi gleda porakite vo UTF-8.
Bidejki pretpostavuvam deka rabotis pod Linuks i deka koristis mozilla mail
ili thunderbird, vo menito ima stavka "View"->"Character encoding". Kje
otides tamu i kje go izberes kodiranjeto UTF-8. Ne bi trebalo da ima nikakvi
problemi (slicno e i vo kmail a verojatno i vo koj bilo drug klient za
e-posta).

> Pozdrav, Blaze

Pozdrav Bobi

P.S. Ufo ova namerno go pisuvam na latinica oti coekot ima problemi i nema da
moze da me procita ako pisam na kirilica! Cisto onaka za da ne te CITAM kako
mrcis...