[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Tue Apr 26 12:52:46 UTC 2005

On Tuesday 26 April 2005 13:40, Дамјан wrote:

> мрчам. заради моето лошо искуство со Mandrake.. не е битно.
Мрчењето е прифатливо :)) , ама изданијата на Мандрак (Мандрива де) се од
година во година подобри и подобри (не викам дека се најдобри (одат
натаму :)). Знам затоа што и јас се нервирав и со 8.х и со 9.0 и 9.1. Дури од
9.2 работите почнаа да се средуваат.
И покрај проблемите, јас сѐ уште мислам дека Мандривата е најприфатлива за
луѓе што првпат доаѓаат во контакт со Линукс.

> Не реков дека нема да помагам :)
> реков дека нема да ги инсталирам, т.е. квалитетот на мојот support ќе
> опадне.
Најди некој вишок компјутер (или направи плус партиции) и експериментирај :)))
Нема ништо лошо во тоа да ги видиш какви се. Е освен ако немаш време...

Поздрав Боби