[Ossm-members] Re: Fwd: Pomos za Linux

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Apr 26 16:52:15 UTC 2005

> Dali ke moze da mi go prepratite uste ednas na drug
> font.
>
> Pozdrav, Blaze

мислам дека Блаже не е претплатен на листава... така да џабе му одговарате.
второ, не ми се верува дека во 21-век тоа yahoo срањето не работи како што
треба со utf-8 ... и луѓе сеуште го користат...

и уште еднаш да прочитам „e-mail porakata e so cuden font“ мислам дека ќе
полудам... уште еден пример како безазлена грешка станува катастрофа некоја
година покасно { not related to the choice of Mandriva :) } .

--
дамјан

... knowledge is exactly like power - something
to be distributed as widely as humanly possible,
for the betterment of all. -- jd