[Ossm-members] Re: Fwd: Pomos za Linux

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Tue Apr 26 17:47:33 UTC 2005

Дамјан wrote:

> мислам дека Блаже не е претплатен на листава... така да џабе му одговарате.
> второ, не ми се верува дека во 21-век тоа yahoo срањето не работи како што
> треба со utf-8 ... и луѓе сеуште го користат...
>
> и уште еднаш да прочитам „e-mail porakata e so cuden font“ мислам дека ќе
> полудам... уште еден пример како безазлена грешка станува катастрофа некоја
> година покасно { not related to the choice of Mandriva :) } .

Немојте така, секогаш ќе има почетници. Нема потреба од нервози. Доволно
е само да упатувате(ме) до литература, или (како што дискутиравме пред
некој ден) на веб локации каде што се документирани овие работи. На тој
начин листата ќе се растерети, нервоза нема да има, а почетниците ќе
бидат задоволни.

Деан Јошевски
(претплатен на листата)