[Ossm-members] Re: Pomos za Linux

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Apr 27 10:23:58 UTC 2005

Arangel Angov wrote:
> Dean Josevski напиша:

> фајл = датотека

Да. ;)

> А како поточно да го извадиме од .pdf? :) Ако можеш испрати го на
> Линукс.нет.мк ако не прати ми го на мејл, јас ќе го објавам.

Не знам зошто би го „вадел“ од pdf. Јас го имам посебно текстот во .sxw
(од OpenOffice.org-Writer) формат, а сликите се посебно во jpg. Во
PlugIn го средија .pdf фајлот (читај: датотеката), ;) така што јас би го
оставил како што си е, зашто дечките салам си го средија, а така е
„скоцкан“ да може многу лесно да се печати на А5 формат, како брошурче.

Поздрав,
Деан Јошевски