[Ossm-members] Re: Pomos za Linux

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Apr 27 11:02:36 UTC 2005

Dean Josevski напиша:

> фајл = датотека
>
> Да. ;)

Поентата е што не е само тоа.

Во упатството се користи / а треба да биде:

фајл = датотека
GNU/Linux = ГНУ/Линукс
маус = глушец, глувче
хард диск = тврд диск
window менаџери = графички околина (во случајов)
со вклучување на чек боксот = со штиклирање, со одбирање
стартување = подигнување
прозори = прозорци

> Не знам зошто би го „вадел“ од pdf. Јас го имам посебно текстот во
> .sxw (од OpenOffice.org-Writer) формат, а сликите се посебно во jpg.

Баш поради ова погоре го барав текстот а не .pdf датотека. Се обидуваме
да користиме и да наметнеме користење на терминологија која што се
вметната во повеќето преведени слободни софтверски продукти (КДЕ, Гном,
Федора, Мандрива...). Истото го правиме и преку линукс.нет.мк и според
мене не би било соодветно да објавуваме упатства кои што не ја користат
таа терминологија.
Зборчињата што ги наведов, иако се малку сепак би сакал да се исправат
пред да го објавиме ова на линукс.нет.мк.

Не одобрувам користење на „фајл“ во никој случај. :-)

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk