[Ossm-members] Re: Pomos za Linux

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Apr 27 18:50:44 UTC 2005

ufo at linux.net.mk wrote:

> Ова ВИЕ Скопје НИЕ Битола или како? :)))

Нема врска. Немам јас такви мислења, или предрасуди. Мислев на неколку
од вас (или нас, сеедно) на оваа листа.

> Да не се навредиш ни ти ни другите Битолчани на листава ама
> „можи“, „иди“ и сличните зборчиња воопшто не се литературен
> македонски. :) Во ред е, нормално е во дискусија да се
> користат такви зборчиња, сите грешиме понекогаш и стварно
> тоа нема никаква врска со преводите. Јас барем таква грешка
> досега во превод немам направено.

;) Прифаќам.

> USB или етернет модем?

Модемот е етернет D-Link DSL-360T.

> Ако е ентернет, поедноставно не може да биде. Мислам дека
> би требало во мендрејкот да има нешто за конфигурација на
> pppoe врска. Провери таму во контролниот центар.

Тоа го направив, но некаде грешам.

Нагодувањето поминува целосно во ред, но не знам дали треба нешто како
kppp за овој вид на конекција. Прбав нешто со on boot, но изгледа дека
нешто не правам како што треба.

Потоа при рестартирање на Linux кога ќе стигне до овој дел чека подолго
време и потоа јавува дека времето за конектирање со интернет поминало.

Најважна информација би ми била, дали има нешто како kppp за овој вид на
конекција и ако има која е таа апликација.

И уште нешто, прво ја нагодив мрежната. Досега добиваше ip преку dhcp, а
сега ставив статична, зашто на adsl модемот dhcp е искличен.

Незнам колку ова е паметно, но засега е така.

Давајте натаму идеја.

Деан.