Re: [Ossm-members] Проблеми со локалето на KDE во Slackware

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Fri Aug 5 19:17:10 UTC 2005

Здраво,

И јас имам сличен проблем:
Инсталирав Slack 10 со KDE 3.2 ги ставив преводите во
/usr/share/locale/mk
и следно требаше да изберам
"Control Center -> Regionality -> Country and Language -> Add Language
->Македонски"
арно ама од македонски ни траг. кога ќе кликнам add language гледам само
English US. Како да додадам македонски во таа листа. Пробав и на логирање да
изберам македонски јазик и КДЕ ама и тоа не пали.
ГНОМЕот работи ок.

Друг проблем ми е менувањето на тастатурата од мк во анг. Никако да го
наместам да менува од тастатура.... ги пробав сите комбинации од
whitepaper-от се гледа дека прави нешто (свети лед диодата и сл) али не ми
менува кодна табела..

btw. ќе може ли некој да ми го прати UniCyr_8x16 фонтот за конзола. Го барав
на нет али не го најдов :(

Да не го превел некој Drupal-от 4.6 ??

ПОЗДРАВ, Чомбе