[Ossm-members] ��

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Fri Aug 5 23:52:02 UTC 2005

Jovan Kostovski напиша:

> Здраво,
>
> И јас имам сличен проблем:
> Инсталирав Slack 10 со KDE 3.2  ги ставив преводите во
> /usr/share/locale/mk

Ваљда треба да ги ставиш у /opt/kde/share/locale/mk пошто у Slack нели
КДЕ оди у /opt

> и следно требаше да изберам
> "Control Center -> Regionality -> Country and Language -> Add Language
> ->Македонски"
> арно ама од македонски ни траг. кога ќе кликнам add language гледам
> само English US. Како да додадам македонски во таа листа. Пробав и на
> логирање да изберам македонски јазик и КДЕ ама и тоа не пали.
> ГНОМЕот работи ок.

Пробај да ги ставиш charset и flag.png во истото локале. Провери дали го
имаш инсталирано glibc-l18n без него ништо не правиш. Види дали имаш
фајл ~/.profile ако немаш крерај го (или ако имаш .bash_profile
преименувај го во .profile) и упиши во него export LANG=mk_MK.UTF-8. Ако
сакаш за сите корисници да важи македонско локале тогаш упиши во
/etc/profile.d/lang.sh LANG=mk_MK.UTF-8

> Друг проблем ми е менувањето на тастатурата од мк во анг. Никако да го
> наместам да менува од тастатура.... ги пробав сите комбинации од
> whitepaper-от се гледа дека прави нешто (свети лед диодата и сл) али
> не ми менува кодна табела..

Ја кога користев Слак во xorg.conf во секцијата InputDevice ове две
линии ми вршеа работа:
Option "XkbLayout" "us,mk"
Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll,compose:rwin"