[Ossm-members] Re: ??????

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Aug 8 13:26:56 UTC 2005

На 08 авг 2005 (понеделник), Vladimir Stefanov напиша:

Ух Чомбе не да не ти ја читам кирилицата, најди таму во Гмаил да не ја
прави base64 ваљда до тоа ќе да е.

Инаку за тастатурата, колку што прочитав во одговорот на Владо ти треба
ова:

installpkg kkbswitch-1.4.3-i486-1dg
(http://mirror.on.net.mk/Damjan/slackware-10.1/kde-3.4/kkbswitch-1.4.3-i486-1dg.tgz)

И после во ~/.xprofile (или во ~/.xinitrc ако пушташ со startx) ќе ставиш ова:

setxkbmap -model pc104 -layout "us,mk" -option "grp:alt_shift_toggle" -option "grp_led:scroll"  -option "grp:lwin_switch" -option "compose:rwin"

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!