[Ossm-members] ��

Ненад Спиркоски spiki at verat.net
Mon Aug 8 09:49:43 UTC 2005

Vladimir Stefanov
> Ама таму имаш шорткатови за менување тастатура со комбинација од 3
> копчиња (ја барем не сум успеал да средам со 2 копчиња). Така да уживај,
> вака ти е подобро ;-)

Може да се среди со едно копче. Мене нпр не ми треба десен шифт и решив да го
искористам за ова...

Обележи „Right Shift changes group“ таму во Распоред на тастатура, Xkb Опции
(grp:rshift_toggle). Во Тастатурни кратенки најди Тастатура: Премини во
следниот распоред на тастатура. Промени кратенка и стави десен шифт.

+ десниот контрол да го емулира глушецот (со курсос кејс)

Обележи „Стисни го десниот Control за да избереш 3-то ниво“ во Распоред на
тастатура, Избирачи на трето ниво (lv3:switch). Во Тастатурни кратенки најди
Разно: Емулација на глушецот промени кратенка и притисни го десниот контрол.

--
MS-DOS, you can't live with it, you can live without it.
	-- from Lars Wirzenius' .sig