[Ossm-members] USB проблем со Slackware 10.1

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Tue Aug 9 00:05:56 UTC 2005

Ок имам еден проблем што веќе неколку време мислам да пишам само некако
често забравам :) кога го инсталирав Слек веднаш инсталирав и 2.6.10
кернел. Е сега кога и да поврзам USB уред компјутерот ведаш заглавува и
ништо не реагира па мора да го притискам „маѓичното“ копче REBOOT. И при
стартување на Слек кога дојде до hotplug а имам вклучено некој USB уред
исто ја закочува целата машина. Некој да не имам некаква идеја што би
можел да е проблемот.

П.С. ова не беше случај во 2.4.х кернел се работи како што треба но сега
не се вклучува 2.4. имам кернел паник (не знам поради што) а ме мрзи
сега да мислам што може да е проблемот и да го средувам кога имам 2.6
кернел.

Поздрав Зоки.