[Ossm-members] USB проблем со Slackware 10.1

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Tue Aug 9 12:52:38 UTC 2005

On Tuesday 09 August 2005 00:05, Зоран Димовски wrote:

> П.С. ова не беше случај во 2.4.х кернел се работи како што треба но сега
> не се вклучува 2.4. имам кернел паник (не знам поради што) а ме мрзи
> сега да мислам што може да е проблемот и да го средувам кога имам 2.6
> кернел.

Направи initrd за 2.6.х ? Тоа што ти јавува паник можи да е заради различна
верзија на initrd-то. Во секој случај пробај да исклучиш некои од скриптите
на хотплаг, /etc/hotplug/usb* и да провериш дали исто се случува.

Тип: tail -f /var/log/messages пред да се стави УСБ кабелот во УСБ влезот.

Поздрав