[Ossm-members] Проблем со Gentoo

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Mon Aug 15 10:21:32 UTC 2005

vanini напиша:

> Дали знае некој дали штотуку форматиран диск
> обавезно се маунтува при следен рестарт и како да видам
> кај е маунтуван.
Не, ако не си ги подесил точките на монтирање во /etc/fstab. Команда за
гледање што каде е монтирано е mount.
> Сакав да го инсталиран гентото и треба да го
> маунтувам  na pr  /dev/hda3   vo  /mnt/gentoo
> i dev/hda1 vo /mnt/gentoo/boot па после да го chroot увам
> ама цело време вика
> /dev/hda3 already mounted or /mnt/gentoo busy.

Па види дали ставрно ти е монтиран. И креира ли директориум /mnt/gentoo
пред да пробаш да го монтираш? Ја вчера конечно по два дена компајлирање
успеав да го инсталирам и работи како ѕвер :-)

> Дали некој има појма што му е. И дали може да има
> врска шо имам Nforce2 so AthlonXP

Никаква врска нема тоа, ја на Athlon XP инсталирав без проблеми. Да не
си утнал нешто при креирањето на партициите со fdisk?