[Ossm-members] Проблем со Gentoo

vanini vanini at mt.net.mk
Mon Aug 15 12:03:48 UTC 2005

Vladimir Stefanov wrote:

> vanini напиша:

> Не, ако не си ги подесил точките на монтирање во /etc/fstab. Команда
> за гледање што каде е монтирано е mount.

> Па види дали ставрно ти е монтиран. И креира ли директориум
> /mnt/gentoo пред да пробаш да го монтираш? Ја вчера конечно по два
> дена компајлирање успеав да го инсталирам и работи како ѕвер :-)

> Никаква врска нема тоа, ја на Athlon XP инсталирав без проблеми. Да не
> си утнал нешто при креирањето на партициите со fdisk?

Ептен сум сигурен дека ништо не е маунтувано и дека партициите се ОК.

А и Slack от 10.1 ми прави проблем, нон стоп во сетап ме враќа на Сорс и не
ми дозволува да продолжам со одбирање на пакетите.
Пробав и рачно да го маунтувам ЦД то и да го инсталирам од директориум ама
автоматски го umount ува и ми вика дека нема ништо унатре.

Ваква фрка не сум кркал одамна :-(

П.С  Fedora та работи без проблем.