[Ossm-members] Re: Mozilla-1.8 ...

Igor Stamatovski assyst at on.net.mk
Sun Aug 21 23:20:49 UTC 2005

Дамјан напиша:

>ете го и thunderbird-от

Thuderbird-от е сјебан. На две нивоа :).

1. Во нашата инсталација фалат стринговите како што е пријавено овде
http://www.ossm.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=24
Велам во нашта бидејќи ја симнав руската верзија и таму тој дел е океј.

2. Втората грешка со Component_QFA: -214 DOES_NOT_EXIST
се јавува и кај рускиот инсталатор, само што можеш да одбереш да не го
инсталира воопшто QFA-то и тогаш         продолжува до крај, и завршува
успешно.

--
ассист

П.С. Овие коментари требаше да ги закачам на
http://www.ossm.org.mk/flyspray , ама од некоја причина најверојатно,
немам привилегии, неможам да оставам коментари.