[Ossm-members] [l10n] Firefox/Thunderbird 1.5 - забелешки за преводите

Ненад Спиркоски spiki at verat.net
Mon Aug 22 08:04:46 UTC 2005

(ова е порака од петок од друга адреса...)

Чекам лозинка за flyspray веќе пола саат...
(Платформа: Линукс)

Апликација: ФФ
Опис: Голтната буква
Стринг: Скриј ја лентата ја јазичиња кога е отворена само една веб страна
Промени во: Скриј ја лентата за јазичиња кога е отворена само една веб страна
Се наоѓа во: Преференции на Фајрфокс, Јазичиња

Апликација: ФФ
Опис: Голтната буква
Стринг: Одбирај нови јазичиња отворени од врски
Промени во: Веднаш прикажувај нови јазичиња отворени од врски
Се наоѓа во: Преференции на Фајрфокс, Јазичиња

Апликација: ФФ
Опис: Голтната буква
Стринг: Види ги и уреди ги акциите...
Промени во: Види и уреди ги акциите...
Се наоѓа во: Преференции на Фајрфокс, Преземања

БТЊ, во однос на постарите верзии лоше изгледа гмаил вебмаил со тие плави
линии... Бљак.

--
panic("Foooooooood fight!");
	-- In the kernel source aha1542.c, after detecting a bad segment list