[Ossm-members] Sorabotka so NVO za hendikepirani lica

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Mon Dec 12 23:23:46 UTC 2005

On 12/12/05, Jovan Kostovski <chombium at gmail.com> wrote:
> Jas sum spremen da ja vodam rabotata okolu toj proekt.

Значи има проект и бараш што? Мислам волонтери, работа за пари,
програмери, дизајнери,... Нешто поопширно или уште не се знае додека
не се прави муабет со Тони.

> Dobra pocetna tocka nie Govorni Linux za Slepe - GSL od hrvatite.

Хрватскиот Линукс мислам дека работеше на embrola engine и мислам и
дека пред некоја година и беше направен и да говори и Македонски. Ај
ќе се распрашам па ќе кажам тогаш дали може нешто да се искористи од
тоа.