[Ossm-members] Sorabotka so NVO za hendikepirani lica

Ненад Спиркоски spiki at verat.net
Tue Dec 13 12:23:10 UTC 2005

> Хрватскиот Линукс мислам дека работеше на embrola engine и мислам и
> дека пред некоја година и беше направен и да говори и Македонски. Ај
> ќе се распрашам па ќе кажам тогаш дали може нешто да се искористи од
> тоа.
ВТФ.
1. ГЛС престанале да го развиваат пред неколку години.

2. ГЛС не е добар ОС за хендикепирани лица. Евентуално има(ше) употребна
вредност исклучително за слепи лица, а и тоа е прашање.
Нема графички интерфејс па не дава можност да им се помогне на слепи лица од
страна на пријатели/фамилија кои би им објасниле што се случува на екранот...

3. Развој на ОС е озбилна работа за која нема ресурси кај нас. Период. Доколку
имате желба да сторите нешто, искористете ги accesibility алатки од Гноме или
КДЕ ((алатките) кои што иначе стандардно се вклучени во познатите
дистрибуции)

Веројатно работа колку што може ќе сработи SLAX (дистрибуција базирана на
Слеквер) со додадени фестивал, лупа, он скрин тастатура и слични алатки.

На Slax лесно се додаваат програми, има алатки за правење на iso image, работи
како ливе цд/усб/двд дистрибуција, може да се инсталира на хард...

Она што фали е speach synthesizer на МК. Колку што знам не постои ни за
Виндовс (кои што би можеле да работат на Jaws) и колку што знам неколку пати
започнале соработка со проекти во Србија (нпр АнРеадер) ама ништо конкретно
не сториле со тоа... Како пример наведувам дека има/ло бар 5 функционални
speach synthesizer програми на српски јазик.

--
I'm telling you that the kernel is stable not because it's a kernel,
but because I refuse to listen to arguments like this.