[Ossm-members] Pivo od Sofija

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue Dec 27 23:27:18 UTC 2005

Jovan Kostovski напиша:

> Пред 20тина дена ми пратиле мејл од
> ФСА Бугарија.
> Сакаат да ни пратат една гајба пиво за успешната
> акција со 5000 линукси по школите.
> Ме прешаа како да го пратат, да го пуштат по автобус или
> нешто слично.

Е што се замишљаат они Европска унија е ова па ќе праќаат преку граница
што сакаат. :)

Никако нема да пројде преку граница гајба пиво.

Ако ја пратат по аутобус  10 пива ќе испие нивниот цариник, 10 пива ќе
испие нашиот и нас ќе ни стигне пластиката празна за да седиме на нејзе. :)

Али во секој случај многу супер гест, кажи им дека кога нема да има
граници меѓу нас и ние ќе им пратиме не една две гајби скопско. :)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!