[Ossm-members] Re: PHP & mySQL dokumentacii na makedonski

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Feb 5 17:19:38 UTC 2005

На 05 фев 2005 (сабота), Mint Jelly напиша:

> sefe ne baram nikoj da mi veruva, samo
> mrazam komunisti da mi velat koe ime
> da go koristam.

Пред да ги пополниш информациите за да се зачлениш на листава има еден
текст кој вели:

"Пред да напишеш било што РАЗМИСЛИ, ако не си го прочитал БОНТОН-от,
прочитај го ќе ти користи да добиеш точни и прецизни информации:
http://www.ossm.org.mk/dokumenti/bonton.html"

Влегуваш во ново друштво и ако ништо друго од општа култура(што се учи првите
седум години од животот) треба да ги почитуваш утврдените норми во тоа
друштво. Ако не ти се допаѓа оди си или ние ќе те замолиме да си одиш.

Мене лично не ми пречи тоа што твоите родители (или ти) те унаказиле и
се викаш Mint Jelly, но многу ми пречи што не не ги почитуваш тие правила
за пишување на пораките. Се додека не го направиш нема да те сфаќам
сериозно.

Без врска потрошивме 10 пораки на тебе. :(

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!