[Ossm-members] PHP & mySQL dokumentacii na makedonski

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Sat Feb 5 18:31:20 UTC 2005

On Saturday 5. February 2005 16:41, Mint Jelly wrote:
> sefe ne baram nikoj da mi veruva, samo
> mrazam komunisti da mi velat koe ime
> da go koristam.

WHAT THE HELL ?!?!
Можам да средам ако сакаш со Телевизија Тера да излезеш во некоја политичка
емисија да се истушиш малку, си го љуфнал местото овде....хух...

Поздрав

P.S.
Еднаш добив критика од типот „ПРЕКУ *БИП* МИ СИ ВЕЌЕ СО ТОЈ КДЕ вс. ГНОМЕ
ФЛЕЈМ!“ само заради тоа што напишав „КДЕ-Лоок.орг е подобар од
ГНОМЕ-Лоок.орг“. Има банирање на мејлинг листава?!