[Ossm-members] Re: predlog za izrabotuvanje recnik na makedonski jazik za poimi od oblasta na informatikata

Новица Наков novica at bagra.org
Sat Feb 5 19:12:41 UTC 2005

Aleksandar Balalovski напиша:

> Се согласувам и го прифаќам предлогод на Зоки, нели и јас тоа го предлагам
> за тело од 4-5 члена кои би ја завршиле работата.

Во принцип и јас сум за, но не знам колку ќе имам време. Така за роковите би
можеле да зборуваме.

Инаку, мојот став во врска со преведувањето, стандардизирањето и
локализацијата мислам е одамна познат. Ама еве пак: во ред би било да
постојат некакви стандарди, но мора да се избегне „преведувањето“ а повеќе да
се обрнува внимание на „наоѓање соодветни зборови/фрази кои највеќе
одговараат на духот на нашиот јазик“. Исто така, сметам дека е лошо да се
закачат единствени преводи за некои зборови за кои има повеќе наши преводи.

--
Новица

Who so would be a man must be a nonconformist.