[Ossm-members] Re: Семинар за слободен софтвер во Софија , Р. Бугарија

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Sun Feb 6 16:21:19 UTC 2005

On Sunday 6. February 2005 14:08, Arangel Angov wrote:

> Каде бе, па како не те видов?!

ГАхаххХАхрхАЕхсае9е)(*„“*&„“„
Ај да речиш дека бев во Ресен па не си ме видел на таа една улица што ја имаат
или пак на Аларм во Љубаништа ама човече бев во Софија, 2.500.000 жители со
не знам колку илјади метри кв. површина :)))))))))))) Да си жив и здрав ју
мејд мај деј!!! :)

> Старо е ова бе. Има некој си саем за ИТ нешто такво и у склоп на тоа го
> носат и Сталман. Не е стриктно ФОСС настан ја колку што знам.

Слушна и ти за тоа?

> Ја не, ладно е таму. Среќен пат.

Ела Битола прво па ќе побараш сам да одиме Софија :))

--
If I am silent, I am not blind!