[Ossm-members] Help

Filip Risteski filip.risteski at gmail.com
Sun Feb 20 01:04:52 UTC 2005

Imam edno malo off-topic problemce

Error
CSS property margine-top is not supported

Netscape Navigator 4.0, Netscape Navigator 6.0, Microsoft Internet
Explorer 5.0, Microsoft Internet Explorer 5.5, Microsoft Internet
Explorer 6.0

line 16 p.navigacija { *margine-left*:65px; margine-top:730px; width:550px; }

also lines 19

Za ova *margine-left* mi kazuva deka e pogresen za Internet Explorer
6.0, dodeka istiot go prikazuva efektot od ovaa funkcija, no Mozillava
nesto mi se buni, strajkuva I slicni raboti.

Znae li nekoj drug zbor koj bi go zamenil ovoj pomegu dzvezdive?

Pozdrav
Filip