[Ossm-members] Mailman

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Feb 24 10:55:02 UTC 2005

> Imam nekolku prasanja okolu malku specificen setup na mailman list
> menadzerot. Imeno, treba da instaliram mailman na dedicated linux masina,
> pri sto MTA-to sto ke go koristi  ke bide na druga masina (mdaemon,
> http://www.altn.com/) , a web-serverot (IIS ili apache) na treta.
>
> Prvoto prasanje mi e - dali vakov setup e voopsto mozen?

не може. освен ако web серверот го има NFS-мапирано дискот од mailman
серверот. И пак мора да имаш mail сервер на машината со mailman.

> A vtoroto, nesto sto ne mi se razjasni ni posle razgleduvanjeto na
> dokumentacijata, e kako mailman pristapuva na incoming postata?

alias што извршува скрипта:
ossm-members:    "|/usr/local/mailman/mail/mailman post ossm-members"

> Primetiv deka odvreme-navreme se spomnuva procmail, a kolku sto znam
> procmail e MDA i se koristi vo kombinacija so MTA-to (znaci, na samiot mail
> server).

procmail не се користи.

> Osven ako nema nekakva moznost pristignatiot mail da se sobere so
> pop3/imap,

нема

> ne gledam nekoja druga varijanta osven da stavam postfix/sendmail
> na istata masina so mailman, a "glavniot" mail server da go konfiguriram da
> pravi SMTP forward kon "sporedniot".

да

> Iskreno, povekje mi odgovara prvata varijanta (so pop3/imap, ili nesto
> slicno). Dali ima nekoja druga varijanta? Dali nekoj naletal na nekakov
> HOWTO ili sl. za vakvi "dobitni" kombinacii?

не

--
дамјан

     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.