[Ossm-members] Mailman

darkos at mt.net.mk darkos at mt.net.mk
Thu Feb 24 08:35:47 UTC 2005

Zdravo,

Imam nekolku prasanja okolu malku specificen setup na mailman list menadzerot. Imeno,
treba da instaliram mailman na dedicated linux masina, pri sto MTA-to sto
ke go koristi  ke bide na druga masina (mdaemon, http://www.altn.com/) ,
a web-serverot (IIS ili apache) na treta.

Prvoto prasanje mi e - dali vakov setup e voopsto mozen?

A vtoroto, nesto sto ne mi se razjasni ni posle razgleduvanjeto na dokumentacijata, e
kako mailman pristapuva na incoming postata? Primetiv deka odvreme-navreme
se spomnuva procmail, a kolku sto znam procmail e MDA i se koristi vo kombinacija
so MTA-to (znaci, na samiot mail server). Osven ako nema nekakva moznost
pristignatiot mail da se sobere so pop3/imap, ne gledam nekoja druga varijanta
osven da stavam postfix/sendmail na istata masina so mailman, a "glavniot"
mail server da go konfiguriram da pravi SMTP forward kon "sporedniot".

Iskreno, povekje mi odgovara prvata varijanta (so pop3/imap, ili nesto slicno).
Dali ima nekoja druga varijanta? Dali nekoj naletal na nekakov HOWTO ili
sl. za vakvi "dobitni" kombinacii?

Fala odnapred za sekoja informacija.

Darko