[Ossm-members] problem so cedega

dejan stojkoski dejanstojkoski at yahoo.com
Sun Jan 2 01:19:46 UTC 2005

Zdravo
Ja spustiv novata verzija na cedega ¨cedega-4.2-1¨
vo rpm paket i ja instalirav na mojata fedora core3. E
sega koga probuvam da startuvam nekoja aplikacija mi
se javuva sledniov problem:

wine: chdir to
/home/dejan/.transgaming/wineserver-localhost.localdomain
: No such file or directory

Probav da go napravam folderot
wineserver-localhost.localdomain ama za cabe bese.
Isto taka na google pobarav resenie ama najdov samo
macenici kako mene koi go imaat istiot problem i so
wine a resenie ne najdov. Sega ako nekoj od vas znae
sto e problemot da mi kaze vednas bidejki zivot mi
zavisi od toa dali ke gi igram halflife2,
underground2, far cray...

fala odnapred