[Ossm-members] Re: The Ubuntu saga continues...HELP

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed Jan 19 13:00:57 UTC 2005

На 19 јан 2005 (среда), Томислав Марковски напиша:

> и секогаш), но таа типката ми вика ???не треба дечко???. Очигледно кај нас
> секој си работи како што мисли, а не како што треба.

Ај ако е некоја утеха и во Хрватска истите проблеми ги имаат. :))

From: nikola <nibalicMAKNIOVO at fesb.hr>
Subject: ubuntu promo
Date: Wed, 19 Jan 2005 12:12:32 +0100

dakle narucio ja par (10:) ubuntu kompleta prije jedno cca misec
dana..... dosla obavijest da je zapelo na carini... odem do carine vidit
sta cu.... kad tamo nema sile uzet to.... rece meni teta carina da joj
moran donit pro forma racun... reko ja ajde teta to ti lipo vrati nazad
jer to je neizvedivo....

je li ko uspio to dobit do kuce? :)

> [...]
> sta cu.... kad tamo nema sile uzet to.... rece meni teta carina da joj
> moran donit pro forma racun... reko ja ajde teta to ti lipo vrati nazad

Ja sam posve uredno dobio, bas jucer svih 5 komada koje sam narucio. Na
kutiji stoji peшat "Oslobodjeno od carine". I naravno, na carini je paket
otvaran i ponovno zaljepljen sa naljepnicom "Posta carinjena".

Svaki od tih 5 paketa koje sam narucio, sadrzi jedan instalacijski CD, i
jedan LiveCD. Sve uredno doslo u Dubrovnik.

On Wed, 19 Jan 2005 12:12:32 +0100, nikola wrote:

> [...]
> sta cu.... kad tamo nema sile uzet to.... rece meni teta carina da joj
> moran donit pro forma racun... reko ja ajde teta to ti lipo vrati nazad

U Osijeku je isto zapelo na carini, idem se danas s njima svadjati :)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!