[Ossm-members] Re: Убунту... и уште нешто.

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Thu Jan 20 11:56:21 UTC 2005

Arangel Angov wrote:

> Муабетот ми е дека нема што друго да напраиме освен да им кажеме да океј
> е Мендрејк на пример инсталирајте го.

Муабетот е или да предложиме некоја дистрибуција што максимално ги
искористува преводите на кои сме работеле до сега или да модифицираме
некоја, да и додадеме ОпенОфис на македонски, ФајрФокс на македонски,
спелчекер, речник, текстови...

Според мене вторава варијанта е многу подобра. Уште подобро би било ако
неколку фирми донираат хардвер или некоја ситна пара за луѓето кои би се
нафатиле да склопат таква дистрибуција.

--
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free
our minds.