Re: [Ossm-members]ОССМ известување: Убунту за Македонија

Dragan Jovanoski dbug at mt.net.mk
Tue Jan 25 19:18:28 UTC 2005

Ako uspeete da ja najdete redakcijata izvestete me, ako ne Ok.
Nemozam so sigurnost da ti kazam koga doagjam nakaj Skopje, no
pretpostavuvam deka nekade do 6ti Fevruari  ke pominam. Den-dva pred da
dojdam nakaj Skopje, ke kontaktirame preku mail i ke se dogovorime kade da
se najdeme. Rabotata ne e za brzanje bidejki semestarot zavrsuva za tri dena
i potoa pocnuva ispitnata sesija, sto znaci studenti ke nema na Shtul se do
1 Mart, koga pocnuva noviot semestar.
Od CD-ata jas ke zadrzam 1 kopija za da spremam eden napis (review) za vo
EMITER. Se
nadevam deka ne e problem ?! ;)

Pozdrav,
Dragan