[Ossm-members] Re: ubuntu - prva berba :)

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu Jan 27 19:17:36 UTC 2005

На 26 јан 2005 (среда), novica at bagra.org напиша:

> Samo da izvestam deka 320 diskovi denes se podeleni vo
> knizarite. Najmnogu, po 80 ima vo Tri, Tabernakul i Misla.
> 40 ima vo Ili-ili, a 20 vo Az-buki. Az-buki ispadna se
> spremale da zatvarat dukan, pa taka.
>
> 20 ima i vo Metamorfozis.

Онлајн верзијата на Дневник е срање, никако неможе да го најдам
текстов.

Инаку 5 страница, рубрика Македонија. денешен Дневник.

Комјутери. - ова си е печатна грешка нивна. :)
Бесплатна програма за корисниците на линукс.

Корисниците на оперативниот компјутерски систем линукс од вчера бесплатно
може да ја набават убунту-верзијата. Во Скопје има копии во книжарниците
"Табернакул", "Или-или", "Три", "Мисла" и "Аз-буки" и во редакцијата на
студентското списание "Елфаско". Низ републиката комплетот од два диска ќе
биде дистрибуиран во текот на неделава на Штуловиот универзитет,
гимназијата "Добри Даскалов" од Кавадарци и во Битола кај групата корисници
на Линукс, "Лугола". Акцијата ја спроведува организацијата "Слободен
софтвер Македонија".
(В.В.А)

--
Glisha