[Ossm-members] Re: kernel howto na makedonski

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Sun Jul 10 20:26:26 UTC 2005

velko kocev wrote:

> Pozdrav do site,
> Kako shto vetiv napraviv prevod na Kernel Howto na makedonski.
>
> Drugarceto koe ja lokalizira Mandrivata izgleda deka ne e tuka, zashto
> mu go prativ Howto-to ama nema aber od nego.

Јас искрено се извинувам тоа што не вратив ништо околу документот но
поради сесија и уште многу други ххх причини немав време да кажам што и
како. Сега за 4 дена сум слободен цело лето т.е. не сум слободен но ќе
имам време да го проверам целото и ќе видам што и како. Инаку,
документот го имам целиот прочитано супер е преведено освен оние зборови
што се договорени дека треба така да бидат а ти не си ги имплементирал.
Тоа не е битно, јас поправив многу работи во документот кога ќе го
завршам целиот ќе го ставам на нет кој сака да го преземе но сега за
сега не е доволно подготвен за да се пушти.

Тоа е се инаку Велко браво за преводот продолжи со добрата работа.

Поздрав Зоки.