[Ossm-members] Re: maica, predlog?

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed Jul 13 19:24:05 UTC 2005

На 12 јул 2005 (вторник), Новица Наков напиша:

> Пошто идејата беше моја, еве како јас ја замислив.
> http://softver.org.mk/novica-files/drugo/maica.sxd
>
> Целата идеја беше да биде на кирилица + слободни фонтови!
> Инаку, на задниот дел треба да се внимава да *не* се провлече некоја
> неслободна, а популарна линукс програма.

Епа не сум те разбрал, дека треба да биде на кирилица. Иако јас сепак сакам
на латиница имињата да бидат, не навлегувајќи во политика. :)

Го тргнав Netscape, незнам кое друго не е слободно? Ги тргнав и неколкуте
што се повторуваа, и ги направив со DejaVu Sans фонтови.

- Имињата на латиница.
    http://glisha.softver.org.mk/ueb/datoteki/maica1.jpg

- Имињата на кирилица.
    http://glisha.softver.org.mk/ueb/datoteki/maica1-novica.jpg