[Ossm-members] Проблеми со локалето на KDE во Slackware

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Jul 26 18:55:46 UTC 2005

> Имам уште еден проблем што некако не можам да го решам. КДЕ не сака да
> работи на македонски иако се е поставено како што треба сепак не работи.

Што е тоа „се е поставено како што треба“?
И што е тоа „сепак не работи“? Се излежава во кревет цело време? Бара повеќе
пари? Си го губи времето на IRC?

> Се што имам gtk апликации кои ги користам како што се gimp, firefox и
> thunderbird работат на мак без никаков проблем. Од друга страна КДЕ
> нејќе да пее. Вчера ги ставив преводите на Gimp во
> /usr/share/locale/mk/LC_MESSAGES/ и веднаш проработи на мак. КДЕ нејќе
> ни на чуе. Некакво чаре?

<Just a wiiilld guess>
да не ги ставаш и KDE преводите во /usr/share/locale??
Пошто треба да се стават во /opt/kde/share/locale
</Just a wiiilld guess>

--
дамјан

Q: What's tiny and yellow and very, very, dangerous?
A: A canary with the super-user password.