[Ossm-members] ìÉÎÕËÓ íÕÚÉËÁ, Reasonfreaks

Kocoski Igor igor at sam.com.mk
Tue Jun 7 20:34:09 UTC 2005

Ma nema problem !!
I po posta da gi pustis ke ti zemat 18 denari ako gi stavis cisto CD-ta
ili DVD isto e, eheee cicko Igor prakjal i vo USA, Canada i t.n :) nisto
ne se slucilo do sega, mislam CD-ta zivi zdravi . A ovoj vo UNET moze i
nemu da mu gi ostavis, samo pobrzo bi gi dobil preku posta.Mene mi e da
istestiram se toa sto pobrgu ... bi napravil i nekoj kurs od septemvri,
(zdravi zivi).
Pa soznam so mislis ti ... Vo Bt se dosta zainteresirani za Linuxot kako
i za Sound Forge mada nemaat eden so drug vrska.
Aj nova tema ke otvoram.

Pozdrav
 BUV